Sunday 12 November 2017

Sniper Trading Strategier


Sniper Strategi Simple Indicator Model. Details Publisert 12. september 2014 Skrevet av Admin Kategori Trading strategier Hits 3692.You kan finne en rekke handelsstrategier kalt Sniper online, men i dag vil vi snakke om kognominal systemet på indikatorene, som det er lett å bruk og, utrolig som det kan virke, er unikt, fordi det er bygget på egne formler og kopierer ikke mønsteret til andre handelsfolk. Til tross for sin alder omtrent 7 år er Sniper-strategien fortsatt ikke uten grunn å tiltrekke seg spekulantene For det første er det perfekt for både intradayers og stillinger. For det andre stiller arbeidet ingen strenge begrensninger på handelsverktøy, men i utgangspunktet ble algoritmen konstruert for det britiske pundet. For det tredje er det noen rådgivere på grunnlag av indikatorsystemet today. Sniper strategi og arbeid indikatorer. Du kan finne flere versjoner av denne metoden på nettet, med ulike tillegg, modifikasjoner og til og med skript, men mønsteret for b ase og samtidig vil den mest pålitelige versjonen inneholde et sett med de følgende indikatorene. Sniper - en kombinasjon av bevegelige gjennomsnitt, presentert på diagrammet i form av tre linjer og gir hørbare signaler når varslingen er på. Sniper Stopp en modifisering av Standard Parabol SAR, hvilke poeng har blitt tildelt forskjellige farger for det bullish og bearish markedet. Siktet for å sette stopp og tapende posisjoner. Sniper Trend A og Sniper Trend B spesielle diagrammer i kjelleren windows. For å gjøre avtaler om å kjøpe, flere forhold må oppfylles Først må alle bevegelige gjennomsnittsverdier skifte farge til blå Vær oppmerksom på at avtalen er gjort kort tid etter fargeendringen, slik at denne tilnærmingen gir deg mulighet til å fange en trendendring i begynnelsen, men hvis du går inn i markedet etter en Lang tid etter reversering av bevegelsene er det stor sannsynlighet for å kjøpe den høye. For det andre må begge Sniper Trend-histogrammene også endre fargen til blå. På det vil du ikke kunne bruke th e-taktikk som er karakteristisk for mange histogramindikatorer og foreslår at du kjøper instrumentet når et nytt histogrambjelke er stengt over de forrige få. Dette skyldes beregningsformelen, som er bygget med hensyn til ekstremer og i virkeligheten er ikke så enkelt som det kan virke, så å gjøre avtaler med en fargeendring i dette tilfellet, er ikke noe primitive for lat handelsmenn i kontrast, er en forenklet representasjon av komplekse beregninger Figuren nedenfor viser et eksempel på å kjøpe kombinasjonen av signaler vil være helt motsatt for tilbudene å selge. Som det kan sees, i dette tilfellet parabolen forblir rødt, og den obligatoriske endringen av farge ikke var nevnt ovenfor Faktisk er spørsmålet om å vente på retningsendringen av det parabolske SAR ganske kontroversielt, i henhold til tvister som oppstår i handelsfolkene. På den ene side, hvis du bruker standard SAR i vakuumet, så må du selvfølgelig vente, ellers gir det ingen mening, men på oth hånden gir Sniper-strategien nøyaktige signaler uten en slik bekreftelse, så det er ikke noe poeng å kaste bort de ekstra poengene på oppføringen på grunn av mulig forsinkelse av signaler. Sniperstrategi og noen av nyansene knyttet til plassering av stopper og take - fortjeneste. Som du kanskje har gjettet, oppstår hovedproblemet når du angir et stoppfall spesielt, i det ovennevnte eksempelet vil du ikke kunne sette et stoppested bak Sniper Stop, siden det ikke har endret retning ennå, men det sentrale glidende gjennomsnittet er forsinket, ikke så sterkt, og gjør det mulig å angi kortere og mer nøyaktige stopp, og derfor være et utmerket alternativ. Dermed kan du bruke en variant for innledende beregning av risiko og ytterligere tilbakevendende posisjoner. Merk at i dette tilfellet vil mye avhenge På handelsinstrumentet, for eksempel på euroen, som er vanlig på hyppig forekomst, kan du bruke metoden til det bevegelige gjennomsnittet, mens for en god trendrente er SAR bra, og det opprinnelige systemet antyder det samme. T han siste ting å være oppmerksom på er fortjenestemålet. Forfatterne anbefaler at splitteposisjonen er delt inn i deler, som hver har sine verdier for fortjeneste, settes ensartet sammenbrudd etter antall poeng, mens etter å ha utført den første ordren stoppet tapet må settes på alle utestående transaksjoner til breakeven Etter vår mening er denne tilnærmingen bare delvis riktig, siden selve ideen om sammenbrudd er helt korrekt og taktisk vellykket, men problemene kan oppstå med nivåene. Sniper-strategien ble opprettet i 2007, som allerede er alarmerende for de erfarne spekulantene, og det er ikke engang om den etterfølgende krisen, som brøt ut etter et år, er det virkelige problemet mye farligere og er en konsekvens av markedets skiftende figur. Figuren under viser ukentlig oversikt over EUR USD og ATR med beregningsperioden for en uke. I dag er markedet helt annerledes og ligger i en fase med lav volatilitet, så hvis i 2007 fortjenesten fastsatt ved nivå på for eksempel 100 poeng før trendendringen ble utløst, i dag kan prisen ikke gå så langt. Transaksjonen er derfor bedre å bryte inn i to deler og deretter følge posisjonen som følger. For å sette ta for en halv i poeng, tatt hensyn til volatiliteten i den siste måneden. Etter å ha trent det første målet, flyttes stoppet på den andre til breakeven og fikser fortjenesten etter motsatt signal i henhold til systemets regler, dvs. manuelt etter Endringen i trenden. Styrker og svakheter som er knyttet til Sniper-strategien. Til slutt bør vi merke seg at selv den enkle ved første øyekast Sniper-strategien, som parametrene til hovedindikatorene ikke kan korrigeres som standard hvis du ikke redigerer kode, bærer både skjulte muligheter og farer Spesielt kan følgende fordeler som er spesifikke for den vurderte strategien formuleres i henhold til resultatene av denne vurderingen. Lav risiko i henhold til historiske data, stopp-tap er sjelden mye høyere enn det potensielle resultatet. Enkelte og entydige regler som tillater å samle og analysere statistikk over transaksjonshistorien. Det er ingen streng grense på arbeidstiden, men det er instruksjoner der timen anbefales, hvilken , etter vår mening, skaper kunstige begrensninger. Tilgjengeligheten av lydsignaler på hovedindikatoren flytte gjennomsnitt, noe som forenkler handel og tar mindre tid. Den største ulempen er at det er mange indikatorer for denne typen system, for eksempel kan histogramlesning være kombinert i en enkelt kode, og dermed forhindre distrahering av næringsdrivendes oppmerksomhet. I tillegg er det noen problemer med Sniper Stop i praksis, i noen tilfeller blir det ubrukelig og fører til unødvendige tap av parabolske SAR forsinkelser. Source Dewinforex. Hvis du har 60 til 90 minutter om dagen, en datamaskin, risikokapital, Internett, mental disiplin og Sniper Day Trading, tror jeg at du kanskje har det som trengs for å oppnå økonomisk og tidsfrihet ved Day Trading E-Mini Futures. Emini Course og Mentoring Program. I min Emini Trading Course, viser jeg deg hvordan du kan bruke en Sniper Trading type tilnærming ved hjelp av min testet metode for å tjene minst 2 poeng per dag fra Markeder Du kan lære å få konsekvent fortjeneste på gode eller dårlige markeder. Vår metode fokuserer på høy sannsynlighetshandel, og gir deg poengene dine for dagen. Dags handel for å leve trenger ikke å være vanskelig, hvis du har den riktige metoden, planlegger, handlingsplan og noen til å forklare det for deg i et marked for live trading. Prisoppgave er drevet av følelsesmessige kjøps - og salgsbeslutninger av ulike årsaker, som alle er til stede i dagens pris på et hvilket som helst tidspunkt. Vår jobb, er å finne vendepunktene som eksisterer i hver økt gjennom presisjonsterminering. Disse vendepunktene er til stede hver dag markeder er åpne. Sniper Day-handel vil lære deg å tydelig finne ut hvor disse vendepunktene er, ved hjelp av en trad Inngrep i mastergradstilstand Disse poengene ser ut som konsekvente Sniper-skudd på handelsskjermbildet og er tydelig definert ved bruk av de egendefinerte verktøyene jeg har opprettet. Vi streber etter å lære våre studenter å lære prishandling, bortsett fra indikatorer eller verktøy, men de er nyttige for å pek på hva som ikke kan sees i begynnelsen Jeg er sikker på hva jeg har fullt ut, blir ikke undervist av noen og er unikt for meg og de mange årene jeg har tilbrakt å utvikle og nå klart definerer Sniper Day Trading Method Signalene generert av Metoden min vil produsere de samme signalene til alle som følger det, det er egentlig ikke noe grått område, bare hvilke handler du bestemmer deg for å ta, og som du slipper av. Sniper Day Trading Method. We handler med kryssdata og bruker flere tidsrammer i timing våre handelsoppføringer Jeg har tre forskjellige stiler jeg handler og bringer dem opp ettersom prishandlingen dikterer. En er en skalpshandelsmetode, T-1-handel som er veldig nøyaktig når du tar 2,3 eller 4 kryss på SP-stoppene mine. er slik , at denne tilnærmingen er gjennomsnittlig en til en risiko belønning forhold, men har en svært høy prosentandel Win Loss forhold Dette er brød og smør for meg. Den andre stilen nyter fordelene av min Precision Turning Points-modell, T-2 Trade og er vanligvis handlet med flere kontrakter Den første delen er skalert rundt 1 poeng, noe som raskt bringer meg til en ikke løs posisjon, og den andre halvdelen er vanligvis lov til å løpe. Jeg har fire fantastiske måter å komme seg ut, som alle handler uavhengig av hverandre, men er uvitende lik i deres resultater. Det siste er en Pyramid Trading Method, at når forholdene er riktige, er du i stand til å beholde din første risiko liten, men skalere inn i handel, og legge stillinger i retning av trenden, men bare ved svært lavrisiko inngangspunkter, holde stoppene dine ned til 1 SP poeng. Hver enkelt av disse metodene er tydelig forklart i min 80 siders handelshåndbok og fulgte opp i DVD-opplæringsdelen av kurset. De vil også bli overgått i vår live trading økter Selv om du bare trenger å trekke 2 poeng etter provisjon per dag ut av markedet, er 8 flått som fanger noen skalpebehandlinger eller en T-2-handel, egentlig alt du trenger for å slå ditt daglige mål. Jeg tror på å sette realistiske mål, noe som øker sjansene dine for å møte dem Ved å ha et klart sinn, en solid handelsplan med risikobegrenser for posisjonering og solid pengehåndtering, kommer du så mye nærmere til å handle med økonomisk og tidsfrihet. Eksempler på to typiske handelsdager tilbake til Tilbake, bruk Sniper Day Trading Method Det tok bare ca 20 minutter å få mitt daglige mål pluss på begge disse dagene. Mental Discipline og Trading Psychology Jeg har fortalt deg hva jeg kan tilby deg, men dette er ikke alt du trenger For suksess er jeg overbevist om at metoden min, tilpassede indikatorer og fullstendig tilnærming kan gjøre den etterspurte handelsmannen lønnsom med jevne mellomrom, men har du det som skjer. Handelspsykologi spiller en stor rolle i alle handelsfolk, enten de vet det eller ikke. krefter Suksess er bare å bli en realitet for deg hvis du har de kvaliteter som trengs for å trekke dette av. Det du trenger å trenge, er Disciplin Tålmodighet Mulighet til å følge regler. Kontroller frykten. Få tak i personlig grådighet. snakk om dette i min daglige blogg, fordi de er for ofte hvorfor handelsmenn ikke klarer å nå sine mål. Jeg tilbyr mye støtte på dette området også, hvis du er en sliter handelsmann og vil endre, har jeg verktøyene, metoden og vet hvordan du sannsynligvis kan vende deg rundt, slik at du kan opprette en konsistent inntekt, frigjøre din tid og oppfylle drømmene dine, for å bli en vellykket dagspraktiker. Oppgaver. I mitt program tar jeg opp noen av disse problemene i en serie av mental Treningsøvelser som jeg har satt sammen De er designet for å få tankene dine til å tro at handel for å leve og møte ditt daglige handelsmål er normalt, naturlig og det eneste resultatet du vil akseptere. Titlene i den første serien er Financia l Freedom Positive Risk Å holde konsentrasjonen mens du handler Oppnå dine handelsmål Titlene i den andre serien er Overvinne handelshindringer Controlling Emotions mens Trading Overvinne frykten for feil Opprettelse av Hope Success. These tror jeg er veldig kraftig og er i, den første personen og vil bli personlig for deg De er et form for neuro-språklig programmering som kan ta deg lengre og bringe deg nærmere for å møte dine handelsmål. De er, i skriftlig form og i lyd-CD, laget av meg. Mine planer er å fortsette å utvide disse i fremtiden og gjøre noen nye tillegg tilgjengelig for studenter som kommer ombord, alt uten ekstra kostnader. Disse treningsseriene er spesifikke for handelsmenn og dekker problemer de møter. Oppløsninger for handelsfolk, Sniper Day Trading. Jeg skjønner at ikke alle er født med alle de kvaliteter som en vellykket handelsmann trenger, men jeg føler at det kan læres om du vil ha det dårlig nok Spør deg selv hvor mye vil du bli en konsekvent su ccessful trader Svaret på det kommer til å gjøre hele forskjellen i verden. Jeg kjenner personlig de tingene som holder handelsmenn tilbake fra å bringe alt sammen, og jeg vet nøyaktig hva jeg skal gjøre for å hjelpe dem med å endre. Jeg tror jeg kan hjelpe den sliterende handelsmannen så vel som handelsmannen som aldri har gjort dette før jeg kan sette deg på et kurs som er skreddersydd til ditt erfaringsnivå og går deg gjennom alt som trengs og forventes. Den gode delen er, du vant å måtte gå sammen. Hvis du har noen Spørsmål, jeg kan ikke bare svare på det, men hjelper deg med å søke det, for å få de resultatene du trenger. Vårt daglige mål er ikke vanskelig å treffe, 2 poeng per dag. Vi kan ta en konservativ tilnærming for å hjelpe deg med å få det målet regelmessig. Hvis du er ærlig og vet at du trenger hjelp og er villig til å jobbe hardt og forandre hva du må, så er jeg sikker på at jeg kan hjelpe. Handel for leve er mulig, men du må gjøre forskjellig, være annerledes og tenke forskjellig fra Flertallet av andre handlende Hvis du først forplikter seg til selv disse ting, da vil jeg forplikte deg, noe som vil bringe deg et skritt nærmere suksessen som vi alle streber etter. Til slutt vil jeg forsikre noen med tvil, metoden min, rett oppe. Det eneste spørsmålet som gjenstår er, vil du beveger deg fremover og bestemmer deg for å få det til å fungere for deg. Praktisk handlingsdag Trading. Price Action Day Trading, er nøkkelen til din langsiktige suksess. Markedene gjør noe hver dag som er konsekvent siden de begynte å handle over hundre år siden. Det eksisterer i alle tidsrammer og blir spilt ut på handelsskjermer over hele verden hver dag Det er viktig å forstå og lære, god prisstruktur og hvordan den er bygget Det er det jeg lærer, og det er det studentene får når de samarbeider med meg på Sniper Daghandel Nøkkelen er å lære hva du skal gjøre og når du skal gjøre det, og hvorfor. Hvis du ikke vet svarene på disse spørsmålene, vil du til slutt bli kort. Mange handelsmenn bruker indikatorer for å hjelpe dem, og det er OK. Jeg har dem og bruker dem også, men jeg ba ikke se mine handelsbeslutninger på indikatorene jeg baserer den på god prisstruktur og handelsoppsett som skjer igjen og igjen, dag etter dag. Traders og investorer er veldig forutsigbare, de baserer mange av det handelsbeslutninger på følelser. Å vite litt foran, hvordan de vil reagere når bestemte priser er nådd og brudd, gi oss den handelskanten vi ser etter. Med det sagt, er indikatorene magisk i tråd med våre handelsbeslutninger som kan gi oss ekstra tillit til å sette pengene våre på linjen. Hva du får med Sniper Day Trading. My E-Mini Trading Manual med fremtidige oppdateringer, veldig pent, dumt utspilt DVD-videoopplæringspakke. Metoden forklart gjennom hele uken, med lydfilm i fullskjerms video, for å inkludere lavrisiko-vendepunkter og fortsettelsespunkter for økten. Veldig kraftig del av pågående trening Denne tjenesten vil bli inkludert kontinuerlig uten ekstra kostnader. Alle tilpassede kartinnstillinger for å bygge din handelsplattform og hjelpe meg hvis nødvendig for å sette opp Trade Station Ninja Trader er de to viktigste støttende plattformene. Alle mine tilpassede og endrede indikatorer jeg opprettet, vil ubestridelig identifisere mine TURNING POINTS når de brukes til metoden. Metode sjekkliste arbeidsark for å undersøke handler mot metode.8 11 Metode Oversikt, å pinne oppover trading skjerm 8 11 Mental øvelse Oversikt pin opp over skjermen. Mental treningsøvelser åtte titler lyd-CD og i skriftlig form Pågår fremtidige tittel utgivelser ingen ekstra kostnad. Jeg vil personlig arbeide med hver handelsmann ved skjerm deling teknologi og stemme over IP gjennom SKYPE i et levende handelsmiljø etter din forespørsel når du er klar Når du går gjennom materialet, vil jeg være tilgjengelig for å hjelpe deg gjennom eventuelle problemer du måtte ha. Vi kan bruke live markedsdata til metoden, og jeg vil vise deg nøyaktig hva å gjøre og hvordan å gjøre det igjen på din forespørsel når du er klar vil jeg bruke så mye tid som nødvendig med hver handelsmann som kommer om bord til han eller hun forstår den komplette handelsmetoden. f i fremtiden hvis du har spørsmål, vil jeg alltid være her for å diskutere dem og gå over diagrammer for å hjelpe deg med å komme i riktig retning Jeg selger ikke bare min handelsmetode, men tilbyr mye mer, veileder og får deg lønnsomme Traders står ofte overfor mentale barrierer som holder dem tilbake, men de vet ikke nøyaktig hva det er eller hvorfor de konsekvent gjør de samme feilene igjen og igjen. Jeg kan avdekke problemene her, finne løsningene og sette deg på ditt nye kurs. Alt materiale er tilgjengelig for nye medlemmer med en gang ved å logge inn på medlemmene området. Du vant t må vente på å komme i gang, og det er ingen ekstra kostnader av noe slag for personlig veiledning. Mitt mål er å få hver handelsmann som går med Sniper Day Trading å bestille 2-4 poeng per dag og gradvis øke kontraktstørrelsen til et ønsket inntektsmål. Jeg vil gjøre min del som nevnt ovenfor. Vil du gjøre ditt. Hvis du i fremtiden har spørsmål, vil jeg alltid være her for å diskutere dem og gå over diagrammer til h Elp peker deg i riktig retning Jeg selger ikke bare min handelsmetode, men tilbyr mye mer, veiledning og får deg lønnsomme Traders står ofte overfor mentale barrierer som holder dem tilbake, men de vet ikke nøyaktig hva det er eller hvorfor de konsekvent lager De samme feilene igjen og igjen kan jeg avdekke problemene her, finne løsningene og sette deg på ditt nye kurs. Mitt mål er å få hver handelsmann som går med Sniper Day Trading for å bestille minst 2 poeng per dag og gradvis øke kontrakten størrelse til et ønsket inntektsmål Jeg vil gjøre min del som nevnt ovenfor, vil du gjøre din. Implisitt varselrisiko Ansvarsfraskrivelse. Futures Valutahandel har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder Don t handle med penger du ikke har råd til å miste Dette er verken en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe Selg futures eller alternativer Ingen representasjon gjøres for at noen akkord ount vil eller er sannsynlig å oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som diskuteres på dette nettstedet. Den forrige ytelsen til et e-handelssystem eller - metode er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Daglig handel involverer høye risikoer, og du kan miste mye penger. Hypotetiske eller simulerte resultatresultater har visse inneboende begrensninger. I motsetning til en faktisk ytelsesrekord, representerer simulerte resultater ikke faktisk handel. Siden transaksjonene egentlig ikke er utført, kan resultatene ha under eller overkompensert for eventuelle konsekvenser markedsfaktorer som mangel på likviditet Simulerte e mini handelsprogrammer generelt er også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn Ingen representasjon er gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de vist. Ytterligere forholdsregler. Det er ingen garantier eller sikkerheter i handel. Påliteligheten til handelssignaler for mekaniske systemer er i probabi kun handel. Handler involverer hardt arbeid, risiko, disiplin og evnen til å følge regler og handel gjennom vanskelige perioder under metodene på tider og alle metoder eller systemer har avgangstid. Hvis du er på utkikk etter garantier, er handel ikke for deg De fleste mister handel En av grunnene er at de ikke er konsekvente og mangler disiplin. En systemmetode kan hjelpe deg å bli konsistent, MEN du må holde fast i metoden som en formel. Evnen til å være disiplinert og kontrollere dine følelser er enda viktigere enn noen tekniske indikatorer som en næringsdrivende kan bruke Bekymre seg om pengepartiet i bransjer som er en følelse kan bidra til og føre til at en næringsdrivende gjør feil. Det er viktig å handle kun med ekte risikokapital. Du finner ytterligere informasjon på. Oppgi et svar Avbryt svar. Sniper-7 Momentum Trading Strategy. ONE HOUR OF INTENSE INSTRUCTION. TRADING REGULER FULLT OPPLYSET. ANSVARER TIL SWING TRADING OG DAY TRADING. TRADE STOCKS, FUTURES, FOREX OG COMMODITIES. The Sniper-7 vil hjelpe deg med å generere fortjeneste uten å gjette. Lær en disiplinert tilnærming til handel og eliminere gjetning og usikkerhet Profesjonelle handelsfolk unngå følelsesmessig handel, og det skal du også. Sniper-7 breakout-strategien gir enkel å forstå inngangs - og utgangsregler som nybegynnere som Så godt som erfarne forhandlere kan følge. Hver del av Sniper-7 er demonstrert, og ingenting er utelatt. Flere eksempler er gitt når vi går deg gjennom strategien trinnvis. Sniper-7 vil automatisk justere dine stopp og fortjeneste mål. Sniper -7 er en dynamisk strategi som automatisk justerer volatilitetsnivåene til dagens markedsforhold. Dette betyr at du vil vite nøyaktig hvor du skal plassere ditt stoppnivå og ditt overskuddsmålnivå når du kommer inn i handelen, og enda viktigere vil strategien justere nivået automatisk slik at du aldri trenger å bekymre deg for å gjette hvor du skal plassere dine bestillinger igjen. Noen av de tingene du vil lære av å bruke S niper-7.Hvordan du bruker volatilitet til å bestemme dine utganger. Hvordan måle styrken på trenden. Hvordan kombinere indikatorer for å øke fortjenesten. Hvordan handler du på psykosykologi din handel. Hvordan sette partielle resultatmålnivåer riktig. kan øke vinnerne. Spesiell bonus jeg vil også lære deg. Hvordan velge markeder for Sniper 7-strategien. Hvordan bruke indikatorer for å måle markedstrender. Hvordan sette risikonivåer som justerer automatisk. Og det er mer. Visuelle eksempler som vil gå gjennom strategien steg for steg. Gratis 60-dagers e-poststøtte for å hjelpe deg med å komme i gang med Sniper-7. Oppdag hvordan profesjonelle handelsmenn maksimerer deres profittpotensiale. Pris én gangsbetaling kun 147 00. Hva våre kunder sier om snikskytter - 7 Breakout Strategy. Jeg startet med MAC-10 og elsket det. Du har meg mer tilbakemelding og støtte enn jeg kunne ha bedt om, for å få glede av metodene dine, og jeg kan ikke vente på den avanserte verkstedet Fred S Columbus, Ohio. Det jeg liker om strategiene dine er back-testing, mange av folk har meninger og teorier, men du sikkerhetskopierer det du hevder med tallene Steven A Bismarck, Nord-Dekota. Takk for å gi meg metoder som jeg faktisk kan handle med jeg lærte mange strategier og oppsett som så bra ut på papiret, men de trente ikke ut. Takk for å levere som lovet Brian C Pasadena, Los Angeles. Jeg vil fortsette å lære nye strategier fra Market Geeks. Du lærer godt, og jeg kan forstå materialet jeg ikke t snakk engelsk godt, men du gjør det enkelt å forstå Santiago S Madrid, Spania. Jeg handler aksjer og terminskontrakter Strategiene fungerer bra med daglig og intradag tidsramme Takk, Roger, din hjelp er alltid verdsatt Ken T Santa Fe, New Mexico. Prisen One Time Payment Only 147 00.GIVNING REQUIRED RISK DISCLAIMER FUTURES FOREX TRADING HAR STORE POTENTIAL REWARDS, MEN RIKTIG STOR POTENTIAL RISIKO DER SKAL VÆRE AWARE AV RISIKOENE OG VIL VÆRE ØKONOMISK TIL Å ANVENDE SOM FOR AT INVESTERE I FUTURES OG FOREX MARKETS DON T HANDEL MED PENGER DU KAN T AFFORD Å MISTE DETTE ER IKKE EN SOLICITASJON ELLER ET TILBUD TIL Å KJØPE SELL FUTURES ELLER FOREX CFTC RULLE 4 41-HYPOTETISK ELLER SIMULERT PERFORMANCE. NO REPRESENTASJON GJELDES AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å VÆRE LØNN ELLER TAP LIKKER FOR DER VISTE INGEN REPRESENTASJON SOM GJELDES AT EN ANSKRIFT VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP LIKKER SOM DISKUSSERT PÅ DETTE WEBSTEDET DEN FORENEDE PRESTASJONEN AV NOEN HANDELSSYSTEM ELLER METODE ER IKKE NØDVENDIG INDIKATIV RESULTATERNE I FREMTIDIGE RESULTATER HAR SENNE UBEGRENSNINGER. SOM EN VIRKELIG RESULTATREKORD, SIMULERTE RESULTATER IKKE ER VERKLÆRENDE FAKTISK SOM HANDELENE IKKE ER FAKTISKT BLEV UTGJORT, MULIGT HAR RESULTATENE ELLER OVERBEGRENSET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN VISSE MARKEDSFAKTORER , SOM SIKKERHET AV LIKVIDITETSIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGT ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HENSYN TIL HINDSIGHT.

No comments:

Post a Comment